Aprilia SR50 DiTech (02) kucká, stříli do výfuku.

Téma pro skútry s motory Minarelli

Moderátoři: Mikys, TUNER, LuckyGhost, Scooter-Tuning.cz Team

red_giant
Nově příchozí
Nově příchozí
Příspěvky: 12
Registrován: 26 čer 2010 14:49
Skútr: SR50DiTech
Bydliště: Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Aprilia SR50 DiTech (02) kucká, stříli do výfuku.

Příspěvekod red_giant » 26 čer 2010 14:56

Zdravím, Pořídil jsem si ditecha rok 2002, četl jsem tady ty příspěvky ohledně problémů sním ale i tak, už je doma. mám problém, že když za chladna nastartuju, tak mi to drží samo volnoběh cca. 10sek potom chcípne. párkrát to tak udělám a volnoběh drží. pak při přidání plynu začne kuckat až střílí do výfuku, když pustím plyn a přidám tak to dostanu do otáček. když na něj sednu a jedu do kopce tak při přidání se rozjede a po chvilce stratí výkon ale během 2-3sek opět upaluje do kopce. zkoušel jsem problikat paměť ale neblikalo mi nic..dík moc Jiří.

red_giant
Nově příchozí
Nově příchozí
Příspěvky: 12
Registrován: 26 čer 2010 14:49
Skútr: SR50DiTech
Bydliště: Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Re: Aprilia SR50 DiTech (02) kucká, stříli do výfuku.

Příspěvekod red_giant » 28 čer 2010 19:34

tož kurnik poraďte...napadlo mě třeba jestli by to nemohl být membránový blok..? hmm?

travex
Mladší žák
Mladší žák
Příspěvky: 342
Registrován: 30 pro 2008 11:58
Skútr: Yamaha SRX4
Výkon [hp]: 22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Aprilia SR50 DiTech (02) kucká, stříli do výfuku.

Příspěvekod travex » 29 čer 2010 12:32

red_giant píše:tož kurnik poraďte...napadlo mě třeba jestli by to nemohl být membránový blok..? hmm?


zkontroluj tesnost vsech vysokotlakych hadic (palivo, vzduch), tesnost hadicovych spoju (a pokud uz mas verzi s rychlospojkama tak i rychlospojek). Vycisti regulator tlaku (je v cernem telese vstrikovaci trysky). Uplne nejlepsi by bylo zmerit tlak paliva (cca 2,5atm po nastarovani, az 10atm v otackach) a tlak vzduchu (rekneme 7-8 atm minimalne) to by ti napovedelo vyrazne vic. Taky muzes zkusit vymenit svicku, na volnobeh se po nastartovani studenyho uleje, staci mit uz svicku co neco pamatuje, nebo svicku spatny telepny hodnoty (na mym stroji staci dat misto 8ky 7ku a zdechne za podobnych projevu do pul minuty od nastarovani, leckdy i driv....).

Pripadne pisni SZ, dam ti telefon a muzes zavolat, je to lepsi nez si dopisovat. Uplne idealni je to videt na zivo, ale nemas v profilu svoje "souradnice" tak netusim jak to mas pripadne daleko...
Peugeot Satelis 250RS
bylo: Peugeot JetForce TSDI 70ccm

Servis skutru, specializace na Peugeot TSDI a EFI, programovani ECU a imobilizeru (Peugeot, Piaggio, Aprilia, Gilera), kodovani MASTER klice pri ztrate.

red_giant
Nově příchozí
Nově příchozí
Příspěvky: 12
Registrován: 26 čer 2010 14:49
Skútr: SR50DiTech
Bydliště: Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Re: Aprilia SR50 DiTech (02) kucká, stříli do výfuku.

Příspěvekod red_giant » 29 čer 2010 18:19

dobrá, vyčistím ten regulátor, hadice jsem kontroloval, jsou těsné, jenom u toho tělesa vstřikovače se v uchycení hýbou (ty dvě vedle sebe, tuším přívod a zpátečka), palivo neprosakuje tak doufám, že je to v pořádku. dále když strčím ruku pod vstřikovač směrem od baterky čili dám jakoby vstřikovač do dlaně tak cítím letmý proud větru ze spodní strany. akorát přemýšlím jak změřím ten tlak na hadicích :-)) jinak děkuji. Já jsem až z Valašského Meziříčí..:-) J.

travex
Mladší žák
Mladší žák
Příspěvky: 342
Registrován: 30 pro 2008 11:58
Skútr: Yamaha SRX4
Výkon [hp]: 22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Aprilia SR50 DiTech (02) kucká, stříli do výfuku.

Příspěvekod travex » 30 čer 2010 07:49

red_giant píše:dobrá, vyčistím ten regulátor, hadice jsem kontroloval, jsou těsné, jenom u toho tělesa vstřikovače se v uchycení hýbou (ty dvě vedle sebe, tuším přívod a zpátečka), palivo neprosakuje tak doufám, že je to v pořádku. dále když strčím ruku pod vstřikovač směrem od baterky čili dám jakoby vstřikovač do dlaně tak cítím letmý proud větru ze spodní strany. akorát přemýšlím jak změřím ten tlak na hadicích :-)) jinak děkuji. Já jsem až z Valašského Meziříčí..:-) J.


na spodni strane je regulator, budes ho mit netesny a utika ti pravdepodobne vzduch z tlakoveho okruhu - diky tomu bude nizky tlak paliva a chuda smes....
Peugeot Satelis 250RS
bylo: Peugeot JetForce TSDI 70ccm

Servis skutru, specializace na Peugeot TSDI a EFI, programovani ECU a imobilizeru (Peugeot, Piaggio, Aprilia, Gilera), kodovani MASTER klice pri ztrate.

red_giant
Nově příchozí
Nově příchozí
Příspěvky: 12
Registrován: 26 čer 2010 14:49
Skútr: SR50DiTech
Bydliště: Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Re: Aprilia SR50 DiTech (02) kucká, stříli do výfuku.

Příspěvekod red_giant » 30 čer 2010 16:16

jdu na něj. Jenom jsem ti ještě chtěl říct, že jsem byl ted na evidenčce a najel jsem asik 30km skoro pořád to jsem jel plný plyn a jelo to v poho. ale pak když jedu městem nebo tak tak je s tím problém dostat ho do otáček. ale jak jsem říkal když při plném plynu ztratí tah tak pustím plyn a hned přidám a zas jede jak má... :roll: tak jsem z toho trochu jelen :|

red_giant
Nově příchozí
Nově příchozí
Příspěvky: 12
Registrován: 26 čer 2010 14:49
Skútr: SR50DiTech
Bydliště: Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Re: Aprilia SR50 DiTech (02) kucká, stříli do výfuku.

Příspěvekod red_giant » 30 čer 2010 19:59

tak regulátor jsem otevřel, nic zajimavého jsem nezjistil :mrgreen: podle mě by měl být o.k. myslíš, že by nemohl být problém v té klapce...? když při plném plynu to padne a v zápětí v plném to jede..? dík.

travex
Mladší žák
Mladší žák
Příspěvky: 342
Registrován: 30 pro 2008 11:58
Skútr: Yamaha SRX4
Výkon [hp]: 22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Aprilia SR50 DiTech (02) kucká, stříli do výfuku.

Příspěvekod travex » 01 črc 2010 16:40

red_giant píše:tak regulátor jsem otevřel, nic zajimavého jsem nezjistil :mrgreen: podle mě by měl být o.k. myslíš, že by nemohl být problém v té klapce...? když při plném plynu to padne a v zápětí v plném to jede..? dík.


problem neni v klapce.... vymenil jsi o-krouzky regulatoru? jsou tam celkem ctyri, tri z nich jsou pomerne kriticke, staci aby jeden z nich mirne netesnil a mas problem jaky popisujes....

to ze je skutecne OK si muzes overit jedine merenim tlaku vzduchu a paliva, nijak jinak. Pohledem nic nezjistis... zkus ho aspon pretesnit. Nejdulezitejsi je nejmensi krouzek v telese sedici na uzkem hrdle regulatoru, to ze ti utika vzduch ma zase na svedomi vnejsi krouzek tesnici regulator k vicku.,...
Peugeot Satelis 250RS
bylo: Peugeot JetForce TSDI 70ccm

Servis skutru, specializace na Peugeot TSDI a EFI, programovani ECU a imobilizeru (Peugeot, Piaggio, Aprilia, Gilera), kodovani MASTER klice pri ztrate.

red_giant
Nově příchozí
Nově příchozí
Příspěvky: 12
Registrován: 26 čer 2010 14:49
Skútr: SR50DiTech
Bydliště: Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Re: Aprilia SR50 DiTech (02) kucká, stříli do výfuku.

Příspěvekod red_giant » 03 črc 2010 15:18

Zdravím, takže sehnal jsem si pár O-kroužků, a zkusil jsem je napasovat místo těch dvou co jsem v tom regulátoru našel. seděl mi akorát ten malý ještě musím přes týden pořešit ten velký a snad by mohlo být po problému, ¨mno a pověděl by jsi kde se skrývají ty další? vím o dvou v tom víčku:-) jinak když jsem vyměnil ten malý tak jsem to zkusil a bylo to lepší ale jak jsem jel zpátky domů tak to párkrát kucklo. Našel jsem na scootlandu celou sadu na přetěsnění komplet vstřikování ale 800 za 5 nebo 6 kroužků nedám to se mi zdá zlodějna:-) zatím Jiří.

travex
Mladší žák
Mladší žák
Příspěvky: 342
Registrován: 30 pro 2008 11:58
Skútr: Yamaha SRX4
Výkon [hp]: 22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Aprilia SR50 DiTech (02) kucká, stříli do výfuku.

Příspěvekod travex » 03 črc 2010 19:42

red_giant píše:Zdravím, takže sehnal jsem si pár O-kroužků, a zkusil jsem je napasovat místo těch dvou co jsem v tom regulátoru našel. seděl mi akorát ten malý ještě musím přes týden pořešit ten velký a snad by mohlo být po problému, ¨mno a pověděl by jsi kde se skrývají ty další? vím o dvou v tom víčku:-) jinak když jsem vyměnil ten malý tak jsem to zkusil a bylo to lepší ale jak jsem jel zpátky domů tak to párkrát kucklo. Našel jsem na scootlandu celou sadu na přetěsnění komplet vstřikování ale 800 za 5 nebo 6 kroužků nedám to se mi zdá zlodějna:-) zatím Jiří.



jeden tesni vicko k telesu regulatoru, druhy teleso regulatoru k telesu vstriku a treti tlakovy privod do regulatoru... musis vytahjnout regulator z telesa (ten kovovy valec co je schovany pod vickem vytahni smerem dolu.... ten nejmensi krouzek tesni ten uzky prumer na vstupu regulatoru, najdes ho pomerne hluboko v telese....
Peugeot Satelis 250RS
bylo: Peugeot JetForce TSDI 70ccm

Servis skutru, specializace na Peugeot TSDI a EFI, programovani ECU a imobilizeru (Peugeot, Piaggio, Aprilia, Gilera), kodovani MASTER klice pri ztrate.

red_giant
Nově příchozí
Nově příchozí
Příspěvky: 12
Registrován: 26 čer 2010 14:49
Skútr: SR50DiTech
Bydliště: Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Re: Aprilia SR50 DiTech (02) kucká, stříli do výfuku.

Příspěvekod red_giant » 03 črc 2010 19:54

o.k. myslíš, že je rozumější těleso zdemontovat?? a kutat se v něm na klíně? já jenom aby mi z něj nevypadly ty kroužky a pak nepřemýšlel kde mohly být:-) jinak hledal jsem i ve workshopu ale tam jsem to rozebrané nenašel...neb aspon kdyby tam byla soupiska kroužků...zatím.

red_giant
Nově příchozí
Nově příchozí
Příspěvky: 12
Registrován: 26 čer 2010 14:49
Skútr: SR50DiTech
Bydliště: Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Re: Aprilia SR50 DiTech (02) kucká, stříli do výfuku.

Příspěvekod red_giant » 04 črc 2010 10:10

taakže jsem si konečně našel jak se správně vyblikávají chyby...a nablikalo mi to popořadě: 9, 10, 3, 6, 11, 12, 4, 5, 13, 18, 20, 8. myslíš, že je to pro mě směrodatné..? :cry:

travex
Mladší žák
Mladší žák
Příspěvky: 342
Registrován: 30 pro 2008 11:58
Skútr: Yamaha SRX4
Výkon [hp]: 22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Aprilia SR50 DiTech (02) kucká, stříli do výfuku.

Příspěvekod travex » 12 črc 2010 09:07

red_giant píše:taakže jsem si konečně našel jak se správně vyblikávají chyby...a nablikalo mi to popořadě: 9, 10, 3, 6, 11, 12, 4, 5, 13, 18, 20, 8. myslíš, že je to pro mě směrodatné..? :cry:



chyby smaz (staci nechat vyblikat ctyriokrat po sobe a pak se samy smazou), pak to jed kousek projet a vyblikej znovu.... to cos poslal je slusnej telefonni seznam bez hodnoty, chyby muzou bejt neskutecne stary a vubec nemusi souviset s tim, co to ted dela...

jinak teleso vstriku je samozrejme lepsi vyndat a hrabat se v nem nekde na stole...

stale take plati moje nabidka ze to muzu skouknout osobne a pripadne ti nejaky dily pujcit na zkousku.,.,..
Peugeot Satelis 250RS
bylo: Peugeot JetForce TSDI 70ccm

Servis skutru, specializace na Peugeot TSDI a EFI, programovani ECU a imobilizeru (Peugeot, Piaggio, Aprilia, Gilera), kodovani MASTER klice pri ztrate.

red_giant
Nově příchozí
Nově příchozí
Příspěvky: 12
Registrován: 26 čer 2010 14:49
Skútr: SR50DiTech
Bydliště: Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Re: Aprilia SR50 DiTech (02) kucká, stříli do výfuku.

Příspěvekod red_giant » 12 črc 2010 18:22

mno jako pujčit díly by bylo asi nejlepší jenomže když jsem až z druhé strany světa tak nevím, jak by ses na to tvářil...pujčit něco cizímu člověkovi. jiank dneska taková pecka jel jsem a před kruháčem mi to kleklo a jeli za mnou dopraváci tak sem se postavil na kraj a startoval...ale po chvilce už jsem zas mizel...:-) jinak ještě dotaz, myslíš že když se mi nezvedá ručička teploty tak že by to mohlo být s tím spojené...že by se to uchlastávalo..? po vymazáni a projetí to akorát blikla mám pocit 20ka s to je teplota chladicí kapaliny...jinak ještě jsem to znovu rozebral a našel jsem pod ŘJ dva dráty, které vedou k zapalovací cívce a byly ve stejných místech odizolované a u sebe, tak sem je samostatně zaizoloval a doufal jsem, že jsem na tom vyzrál...ale prd... :mrgreen:

travex
Mladší žák
Mladší žák
Příspěvky: 342
Registrován: 30 pro 2008 11:58
Skútr: Yamaha SRX4
Výkon [hp]: 22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Aprilia SR50 DiTech (02) kucká, stříli do výfuku.

Příspěvekod travex » 13 črc 2010 08:57

red_giant píše:mno jako pujčit díly by bylo asi nejlepší jenomže když jsem až z druhé strany světa tak nevím, jak by ses na to tvářil...pujčit něco cizímu člověkovi. jiank dneska taková pecka jel jsem a před kruháčem mi to kleklo a jeli za mnou dopraváci tak sem se postavil na kraj a startoval...ale po chvilce už jsem zas mizel...:-) jinak ještě dotaz, myslíš že když se mi nezvedá ručička teploty tak že by to mohlo být s tím spojené...že by se to uchlastávalo..? po vymazáni a projetí to akorát blikla mám pocit 20ka s to je teplota chladicí kapaliny...jinak ještě jsem to znovu rozebral a našel jsem pod ŘJ dva dráty, které vedou k zapalovací cívce a byly ve stejných místech odizolované a u sebe, tak sem je samostatně zaizoloval a doufal jsem, že jsem na tom vyzrál...ale prd... :mrgreen:



no to ze ti nefunguje teplomer jeste nemusi znamenat, ze jednotka nevi o teplote motoru, teplomer je vytenez z jednotky a ne primo z cidla... v kazdym pripade nefunkcni (odpojene, zkratovane) cidlo teploty ti jednotka vypise jako chybu. V pripade, ze cidlo dava spatne hodnoty ti chybu nevypise, ale zjistis to premerenim odporu cidla. Pokud by jednotka byla spatne ifnromovana o teplote (prilis nizsi teplota = bohatsi smes, vyssi teplota = chudsi smes) a samozrejme by to fungovalo blbe. CIslo teploty na pujceni taky mam.....

Jinak pujcit neco pres pul republiky neni problem, na detailech se muzeme domluvit pres SZ, ICQ nebo na telefonu
Peugeot Satelis 250RS
bylo: Peugeot JetForce TSDI 70ccm

Servis skutru, specializace na Peugeot TSDI a EFI, programovani ECU a imobilizeru (Peugeot, Piaggio, Aprilia, Gilera), kodovani MASTER klice pri ztrate.


Zpět na “Skútry s motory Minarelli”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů